Vacanta in Creta

Buna ziua D-na Stefania,

Dupa cum bine stiti, ne-am intors in Patrie “bat-o norocul” :). Simt ca e necesar sa revenim cu un feedback(de cateva zile ma pregatesc sa-l scriu, dar stiti dvs cum e cand ai si alte lucruri pe cap).
Ok , in primul rand vrem sa va multumim pentru tot, ne-am simtit foarte bine, a fost un concediu placut, relaxant si in acelasi timp captivant.

Despre Hotel (Blue Bay ****) :
- personalul foarte amabil, daca stii limba engleza e super usor (pana si doamnele care fac curatenie vorbesc engleza J )
- mancare din abundenta si foarte gustoasa;
- hotelul organizeaza petreceri seara de seara (seara greceasca, seara braziliana, petreceri pentru copii, etc.)cu tot tacamul; Si aici ma refer la muzica, mancare, bautura, spectacolul in sine…
- am primit pentu prima seara (din partea hotelului); o camera special amenajata pentru ca stiau ca suntem in luna de miere, (nu ne-am asteptat), urmand ca restul sejurului sa folosim camera platita de noi, care in afara de marime nu era cu nimic mai prejos decta prima.
- Distanta pana la cea mai apropiata plaja era de aprox. 100 m. faceam aproximativ 5 min pe jos catre plaja, la intoarcere era mai greu pt ca trebuia sa urcam :D , nu a fost o problema asta, aveam pofta de mancare pe cand ajungeam.
- piscine, terenuri de joaca (tenis, basket, fotbal), mese de billiard si de tenis.

PER TOTAL, nota 10 . ne-a placut.

Despre excursiile aditionale:

Am ales sa megem la insulita Spinalonga ( Insula Leprosilor)

- A fost un drum de 4h dus – intors cu autocarul si 1.5 h cu vaporul.
- Ghidul pe care l-am avut este dupa parerea noastra de departe cel mai bun pe care l-am intalnit pana acum, se vedea ca ii place ceea ce face si o facea foarte bine. Este cetatean Cretan si stie extraordinar de bine limba romana.(Intitial credeam ca e invers J)
- intr-o alta zi ne-am inchiriat o masina si am vizitat Heraklion-ul, din pacate nu am stat numai cateva ore… am apucat sa vizitam cateva obiective turistice (Loggia Veneţiană, Fântâna Morosini, portul şi Fortăreaţa Veneţiană, Biserica Sf Mihail…) am mai vizitat si Acvariul din Creta.

Despre zbor AEGEAN:

- Aproximativ totul a fost ok. Zborul foarte lin si linistit.
- Am spus aproximativ pentru ca bagajul sotiei mele a aut de suferit in urma transferului.

Vremea a fost foarte frumoasa, temperaturi de la  23 la 35 grade Celsius, apa marii numai buna, ce sa va mai spun, NOUA NE-A PLACUT, SI NE-AM INTOARCE FARA A EZITA  :)

Imi dau seama acum, ca v-am facut de fapt un rezumat al concediului nu un feedback, dar o las asa in speranta ca poate ajuta alti turisti.
Atasat va trimit cateva poze .

Va multumim si sa stiti ca o sa va recomandam cu placere!